مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 15:352021-03-10سياسي

ضرورت برخورد جدی با ساخت و سازهای بی رویه در اراضی کشاورزی گیلان


نماینده ولی فقیه در گیلان به ساخت و سازهای بی رویه در اراضی کشاورزی گیلان اشاره کرد و گفت: برخی ویلاسازان بزرگ با زدوبند ساخت و سازهایی را انجام می دهند و این امر سبب افزایش بهای زمین شده است بنابراین می طلبد دستگاه های مربوطه اقدام لازم را به عمل آورند.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان به ساخت و سازهای بی رویه در اراضی کشاورزی گیلان اشاره کرد و گفت: برخی ویلاسازان بزرگ با زدوبند ساخت و سازهایی را انجام می دهند و این امر سبب افزایش بهای زمین شده است بنابراین می طلبد دستگاه های مربوطه اقدام لازم را به عمل آورند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در هشتمین همایش ائمه جمعه استان که در مجتمع فرهنگی تربیتی شهید مطهری چابکسر برگزار شد با تسلیت سالروز شهادت امام موسی بن جعفر(ع) و تبریک مبعث پیامبر عظیم شان اسلام(ص) اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) فرمودند آنچه که موجب سعادت انسان در دنیا و آخرت می شود عقاید، اخلاق و احکام است.

وی به هدایت عقاید مردم در مسیر صحیح توسط پیامبران الهی اشاره کرد و افزود: اخلاق مداری و بیان احکام برای مردم رسالت پیامبران محسوب می شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه رسالت پیامبر اسلام(ص) امروز به عهده علمای دین است، تصریح کرد: تبیین و حراست از عقاید، اخلاق و احکام دین رسالت بزرگ علمای دین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برخورد جدی با ساخت و سازهای بی رویه در اراضی کشاورزی گیلان

ضرورت برخورد جدی با ساخت و سازهای بی رویه در اراضی کشاورزی گیلان